Noormarkun kirkossa vietetään vappuetkoja laulamalla yhdessä keväisiä virsiä.

Noormarkun kirkossa vietetään vappuetkoja laulamalla yhdessä keväisiä virsiä.

Menoja huhtikuulle

Ma 27.4. klo 10.45-11.15 Tuo­li­jump­pa, klo 11.30-14.00 Usi ry, klo 17.00-18.30 Keva-ker­ho, klo 17.30-20.00 Fin­Fa­mi ryh­mä (ko­kous­ti­las­sa).

Haluatko lukea koko artikkelin?